Salam Ukhwah

Thursday, August 6, 2009

Tahniah Kelahiran Orang Baru


Saya diberitakan sahabat saya baru saja meyambut kelahiran anak ke-3, dikurniakan seorang putera yang saya pasti kehadirannya sangat dinanti-nantikan. Tahniah buat Fida & Lan (Rafidah bt Shamsuddin & Mohd Azlan bin Atman) di Melaka, semoga kebahagian & kedamaian seisi keluarga akan bertambah atas kelahiran ini.
Kegembiraan ini tentunya kita sandarkan rasa syukur yang melimpah kepada ALLAH. Syukur atas nikmat & rezki kurniaanNYA. Syukur atas keselamatan nyawa dan kesihatan anak dan mamanya. Syukur atas kehilangan rasa runsing dan syukur atas segala-galanya.
Tahniah sekali lagi buat Fida & Lan dan syabas atas kelahiran orang baru semoga bertambah keceriaan dan kasih sayang dalam keluarga kalian. Aminnnnn

4 comments:

Ahliahnizam said...

Al-hamdulillah. Semoga menjadi anak yang soleh, daie dan hafiz, Insya-Allah.

Kak, doakan aku plakss .. dah desperate nak ada baby ni, Aisyah ngan Amar pon dah beso, hikss ;P

azlan said...

Thanx kak jas...lan sekeluarga doakan kak jas akan dapat cahaya mata...

Jasmin said...

wei umi ammar
ko lah yg kena doakan aku jugak.
ko dah dah masuk 3....
aku?????
jgn le tglkan aku jauh sgt.... tak tekejo aku nanti... ahakssss...

Jasmin said...

mekasih lan