Salam Ukhwah

Sunday, May 20, 2012

Selamat Hari Lahir Untuk "Noordin Ramli"



Selamat Hari Lahir – 21-05

Setinggi-tinggi rasa syukur dipanjatkan ke hadrat Ilahi atas kasih dan sayang-Nya mengizinkan sekian hari, dan sekian masa lagi untuk terus berada di bumi-NYA ini.  Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran buat suami yang dikasihi lagi dihormati Noordin bin Ramli.  

Syukur juga atas nikmat usia yang DIA pinjamkan buat suami tercinta.  Moga usia yang berbaki ini terus dikurniakan dengan nikmat kesihatan yang berpanjangan dalam menyempurnakan tugas dan tanggungjawab sebagai hamba kepada-NYA.  Moga dikurniakan waktu dan kesempatan lagi untuk terus mencari redha-NYA. 

Alhamdulillah syukur juga saya kehadrat Allah swt atas kurnianya, meletakan Noordin bin Ramli sebagai suami saya yang sangat menyenangkan dan menenangkan. Terima kasih yang tak tehingga buat ‘Kanda’ atas segala kebaikan dan keperihatinan yang diberikan.

Hari ini 21-05-2012 

Walaupun tiada hadiah yang istimewa yang dihulurkan, namun kalau ada hadiah sekalipun rasa masih lagi tak setara dengan nilai ketenangakan dan kesenangan  serta kebersamaan kita dalam 1 ikatan yang sangat maknawi ini. Hanya doa untukmu tulus dari hati ni yang tak putus-putus dipanjatkan kehadrat Sang Penguasa langit dan bumi untuk memeliharamu dan menjagamu dari segala tipu daya syaitan dan manusia. Moga Allah dekatkan rezeki yang diusahakan, dan mohon dikurniakan kekuatan dan kesabaran yang lebih padu dalam menghadapi apa jua ujian dan dugaan yang telah ditentukan oleh-NYA. 

Ya Allah Ya Rohim.. rahmatilah rumahtangga kami dan kurniakankanlah kepada kami dari sisi-MU zuriat keturunan yang baik. Sesungguhnya Engkau jualah yang maha mengetahui segala kebaikan ke atas tiap-tiap sesuatu. Ya Allah jadikanlah suamiku ini sebagai anak yang soleh.

 SuaraHATI : I luv u so much



No comments: