Salam Ukhwah

Tuesday, May 18, 2010

Syukur Atas Nikmat Usia - Suami Tercinta 'Noordin Ramli'

21hb Mei. 2 hari lagi sebenarnya tapi rasa macam saja tak sesabo laks nak bagi ucapan yang advance buat suami tersayang.. “selamat ulangtahun kelahiran wahai suamiku” moga dipanjangkan usia beserta ketaatan kepada-NYA.. juga ditambah pintu-pintu rezki bersama-sama keberkatan-NYA.

Ya Allah Ya Rahman...
Engkau selamatkan perjalanan suamiku ini.. pergi dan pulangnya.. Lindungilah akan dia dari sebarang tipu daya syaitan & manusia.

Ya Allah Ya Rohim...Engkau dekatkanlah rezki yang sedang dia usahakan... kurniakanlah kepadanya kekuatan & kekebalan jiwa dalam menempuh apa sahaja ujian yang engkau sediakan untuknya. Berikanlah kepadanya nikmat kesihatan yang berpanjangan agar dia terus gigih & gagah untuk mencari Redha-MU

Ya Allah Ya Latif...
Perkuatkanlah kasih sayang antara kami... gembirakan kami dengan redha-MU.. Lembutkan hati kami dalam menerima kekurangan / kelemahan antara kami..

SuaraHati :-

Kanda.. I LOVE U & Miss U so much.. thanks for being my veryyyyy gooood hubby.
p/s : sebenonya gambo yang ditepek tuh dia ala-ala animasi sket.. tp apsal dia tidak beranimasi spt yang sepatutnya plaksss ek.... frust arrr design tak menjadi ni.

No comments: